פוליש קריסטלי

בחברה המודרנית אחד מסוגי הניקיון למרצפות המומלצים ביותר בכדי לקבל ריצפה שתראה כאילו רק עכשיו הונחה הינו ניקיון הפוליש. הוא גורם לכך, שהמרצפות בביתכם יראו מבריקות ומנצנצות. אחת הבעיות עם ריצפה הינה שהיא נשחקת הכי מהר מכיוון, שכל הזמן נעשה בה שימוש כל מי שנכנס לבית שלכם הרי חייב לדרוך עליה. אחד מהפתרונות לכך, שתחסכו כסף רב ובלאגן בביתכם בעקבות ריצפה שנראית כבר שחוקה מדי ואתם בטוחים שהפתרון היחידי הנו ריצוף הבית מחדש זה קודם כל להשתמש בשירותיהם של חברות פוליש למרצפות.
להזמין חברה זו איננה עבודה קשה אתם יכולים לעשות זאת על ידי המלצות חמות מחברים שכבר השתמשו בשירות או שאתם יכולים פשוט להיכנס לאינטרנט ולבחור את החברה אשר מתאימה לכם. ליטוש נעשה במגוון סוגים שונים, כגון: ווקס שהינו הוותיק ביותר בשוק, פוליש קריסטלי ועוד. כאשר מבצעים את עבודת הפוליש העבודה תצטרך להתבצע על גבי משטח נקי של ריצפה שטופה ומשויפת כנדרש ורק לאחר מכך תתחיל העבודה עם החומר ווקס או קריסטלי.

היום יותר נהוג להשתמש בקריסטל ולא בווקס מכיוון, שהקריסטל מחזיק לאורך זמן רב יותר ולא נראים עליו סימני הזזה של כיסאות או עקבים ברחבי הבית. כמו כן, צריך לדעת על איזה מרצפות ניתן לבצע את הפעולה, כדי לקבל תוצאה של ריצפה חדשה. יש לשכור את שירותיהם של המומחים בתחום כך, שהעבודה תתבצע כנדרש ושהמרצפות יתעוררו לחיים חדשים.